U-Tour je vybavený 1,5-litrovým radovým štvorvalcovým motorom s maximálnym výkonom 130 kW a maximálnym krútiacim momentom 260 Nm. O pohodlie na cestách sa stará rýchla 7-stupňová aická prevodovka.
S dĺžkou 4,85 metra sa U-Tour pohodlne vojde do každej garáže. Je široký 1,90 metra a vysoký 1,72 metra. Zaboduje veľkou variabilitou s tretím radom sedadiel, ktorý sa dá spustiť do podlahy. V strednom rade disponuje dvomi elektricky nastaviteľnými samostatnými sedadlami. Rovnako ako sedadlá vodiča a spolujazdca majú vyhrievanie a ventiláciu.
Päťlúčové športové disky
Predná mriežka v štýle vetrolamu
Dynamické zadné svetlá
Luxusný priestranný interiér
Široká stredová konzola oddeľuje vodiča a spolujazdca. Kokpit disponuje 2 veľkými 10,25-palcovými displejmi infotainmentu, dekorom s dreveným vzhľadom a okrúhlymi prieduchmi klimatizácie. Súčasťou výbavy je aj panoramatická presklená strecha, aická klimatizácia a sedačky z umelej kože.
Predné LED svetlá
Panoramatické strešné okno
10,25-palcové inteligentné duálne obrazovky
Široká škála asistenčných systémov
U-Tour ponúka širokú škálu asistenčných systémov. V zozname nájdete varovanie pred opustením jazdného pruhu, asistent zmeny jazdného pruhu, sledovanie mŕtveho uhla, varovanie pred kolíziou a parkovací asistent. Takisto nechýba asistent diaľkových svetiel a 360° parkovacia kamera.
Svetlý luxusný interiér
Malé multifunkčné stolíky
Multifunkčné ventilované sedadlá v strednom rade
Galéria
360° prehliadka
Technické parametre
Model auta | U-Tour |
---|---|
Druh paliva | benzín |
Emisná norma | Euro 6 |
Typ prevodovky | DCT 7 stupňová |
Zdvihový objem (cm³) | 1481 |
Menovitý výkon motora (kW) | 145 |
Maximálny výkon motora (kW) | 130 |
Menovitý krútiaci moment (Nm) | 285 |
Maximálny krútiaci moment (Nm) | 260 |
Max. Rýchlosť (km / h) | 180 |
Dĺžka / šírka / výška | 4850/1900/1715 |
Rázvor kolies (mm) | 2900 |
Počet sedadiel | 7 (2+2+3) |
Objem palivovej nádrže (l) | 55 |
Kombinovaná spotreba WLTP (l) | 7,3 |
Pohon | predná náprava |
*Zobrazenie vozidiel na fotografiách a grafikách má ilustračný charakter a môže sa líšiť od reálneho vyhotovenia vozidla v závislosti napr. od výbavového stupňa, alebo verzie vozidla.